Başkan Çakın Uşak için yapacağı projeleri anlattı

Atatürk Kültür Merkezi (AKM) de yerel basın mensupları ile bir araya gelen Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın, Uşak için hayata geçirmek istediği projeleri paylaştı. İşte Çakın’ın Uşak için hayat geçirmek istediği projelerden bazıları:

-Kentsel dönüşüm alanında TOKİ’ ye ait otel alanında yeşillendirme çalışmaları

Şu anda belediyemize ait iş makinaları TOKİ’ye ait bu alanda kentsel dönüşüm alanı sakinlerine sosyal yaşam alanları yaratmak için çalışmalarımız devam ediyor. TOKİ bu alanı değerlendirene kadar burayı biz de yeşil alan olarak kullanmayı planlıyoruz.

-Yeni otobüs güzergâhları belirlenecek

Merkezde bulunan belediye binasını boşalttık. Ramazan ayı dolaysı ile şimdilik sadece Sosyal Hizmetler Müdürlüğümüzü orada bıraktık. Belediyemizin ve bir çok kamu kurumu ve kuruluşlarının kentsel dönüşüm alanına taşınması nedeni ile bu bölgeye yeni otobüs güzergâhları açmayı planlıyoruz. En kısa zamanda toplu taşıma araçlarında elektronik kart sistemine geçmeyi düşünüyoruz.

-Karaağaç Göleti ve çevresi yeni bir piknik alanı olacak

Güvenlik ve kirlilik nedeniyle, yeterince kullanılamayan Karaağaç Göleti ve çevresi, yapılacak olan çevre düzenlemesi ve güvenlik çalışmalarıyla, kentin yeni çadır ve karavan kampı haline getirmeyi hedefliyoruz.

Uşak’ta yaz dönemlerinde, çadır kampı yapmak isteyen, fakat güvenlik sorunları nedeniyle farklı kentlere gitmek zorunda kalanlar, önümüzdeki günlerde hayata geçirilecek olan çalışmalar sonucunda, Karaağaç Göleti’nin çevresinde çadır kuracaklar ve burada sportif olta balıkçılığı gibi faaliyetler yapacaklar. Çevresi için çit ihalesi düzenledik.

-23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda 21 park hizmete giriyor

Çocuklarımız pandemi nedeniyle evlerinde çok fazla kaldı ve pandemi sonrasında enerjilerini atacakları özel alanlar oluşturduk. Parklarımızın yanı sıra 15 yeni basketbol ve voleybol sahası için de yapım sürecini başlattık. 23 Nian çocuk bayramında pandemi kurallarına uygun bir biçimde çocukların katılımıyla 21 çocuk parkınım hizmete açacağız.

-Kuraklık çekmemek için susuz kalmamaya çok önem veriyoruz

Bu yıl büyük bir su sıkıntısı yaşadık. Uşak Belediyesi olarak aldığımız önlemlerle halkımıza su sıkıntısı yaşatmadık. İşimizi şansa bırakmamak için suyla ilgili çok ciddi tedbirler alıyoruz.

Örneğin musluklara aparata takılması uygulamasının su tasarrufunda ve su faturalarının azalmasında büyük faydası olduğunu gördük. Bu aparatları yaygınlaştırmayı düşünüyoruz.

Ayrıca hükümetimizle uyumlu bir şekilde Dikendere ve Gökkaya barajlarının Uşak’a içeme suyu sağlanmasında ve Baltalı göletlinin de devreye girmesi için çalışmalarımız sürüyor.

-Yeni asfalt şantiyesi ile Uşak’a yol yapım çalışmalarımız hızlanacak

Örnek sayılacak bir işbirliği ile Uşak İl Özel İdaresi’ne ait asfalt şantiyesini belediye olarak ortak kullanacağız. Bu ortak kullanım bize ekonomik anlamda ve prtaik anlamda büyük kolaylık sağlayacak.

-Atakule ve altındaki kafeterya sosyal gelişim alanı olarak kullanılacak

Atapark’ta bulunan Atakule ve altındaki kafeteryayı gençlerin becerilerini geliştirebileceği ve hobilerini gerçekleştirebilecekleri bir sosyal yaşam merkezi olarak değerlendirmeyi planladık.”